Üdv a Szókimondó Fejlesztő oldalán!
2019. június 14. írta: direct_speech

Üdv a Szókimondó Fejlesztő oldalán!

Üdvözlök minden kedves látogatót!

A Szókimondó Fejlesztő azért jött létre, hogy mindenféle mellébeszélés nélkül beszéljünk IT rendszerekről, informatikai megoldásokról, rossz szokásokról, rossz vezetőkről (és jókról is), félresikerült projektekről (minta projektekről is). Az írás alapvetően az informatika világa iránt érdeklődők / benne dolgozók számára lehet érdekes, de természetesen a laikusok is olvashatnak számukra érdekes dolgokról.

Szoftverfejlesztő vagyok, adatbázisfejlesztő, BI fejlesztési tapasztalattal. Munkám során azt tapasztalom, hogy sok esetben az őszinteség, szókimondás rengeteg felesleges munkától, rossz megoldástól kímélt volna meg és rengeteg építő jellegű tanácsot kaptam volna szakmaiságom tökéletesítéséhez.

A magam részéről beleuntam, hogy agyatlan köröket futunk le újra meg újra. A Szókimondó Fejlesztő ezért egy dühöngő is: itt elmondom azt is, amit  a mítingeken magamban tartok.
Nem akarok áltatni senkit: nem akarom a világot megváltani, mert egyedül nem tudom (persze, nem vagyok egyedül a véleményemmel). Amit szeretnék, hogy olyan dolgokról legyenek kimondva olyan dolgok, amiket mindenki kerül, sokan tudnak róluk, de valamiért (etikett???hierarchia???) mégsem mondanak ki. 

Amit tőlem kaphattok: szókimondást, humort, szarkazmust, iróniát.  

77cdd801652c0ab17a39053451c5805d.jpg

Miért van erre szükség? Csak. Sok rossz projektet láttam már, és sok olyan helyzetet tapasztaltam, amikor egy cég a rossz projektet próbálja meg úgy beállítani, hogy karrier opció. Ezen hülyeségeket szeretném itt átbeszélni veletek őszintén.

Túl nyers? Legyen.  Az őszinteség egyik formája a szókimondás. És én szókimondó vagyok.

Az első bejegyzés a kiégéssel lesz kapcsolatos. Ez olyan téma, amely minden fejlesztő - és nem csak fejlesztők - életében előfordul előbb-utóbb.

Addig is legyetek őszinték, legyetek szókimondók.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szokimondofejleszto.blog.hu/api/trackback/id/tr3814894740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása